Plutten fyller 9 år!!

Tänk att för 9 år sen, dagen före 9/11, låg vi på BB. Kl 19.03 föddes en lagom stor kille, 3765 gram tung och 50 cm lång. Och vi visste direkt att det här var en Eddie! Idag konstaterar jag att om 9 år är det dags för körkort, om 7 år dags för övningskörning och om 6 år moppe...herreguuuud! =)


Karaten är fortfarande rolig...

För övrigt har veckan gått i ett rasande tempo. Tisdag - karate med sonen. Onsdag - cirkus Brazil jack med båda barnen vilket var mycket uppskattat även om de blev trötta i slutet. Torsdag - VERY BUSY kvällsjobb och så kom ju mormor & morfar ner på kvällen. Ingen tid för träning sålunda. Men det tog jag faktiskt igen idag, 5 km vid Lillsjön avverkades och promenad dit/hem som vanligt. Lite känningar i knäna men det gick skapligt ändå. Gav mig ut redan vid 9-tiden på morgonen, så himla skönt att vara duschad och klar till halv 11! Har varit och bunkrat upp på Maxi bland alla förb****** gråskallar som givetvis lyckades reta upp mig denna gång också...fräääs!

Härnäst blir det ett varv med dammsugaren och göra övervåningen fit for fight inför kvällens födelsedagskalas.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0