For the record...

Så försökte maken fresta med "ska vi ta en bit choklad" igår kväll (sabotööör!). Men jag stod emot med ett surt "jag hade tänkt spara den där till helgen faktiskt!"...stackarn....en pms:ig kvinna som försöker skärpa till kosten kan inte vara lätt av leva med! Men jag kände helt enkelt att jag inte var i behov av den där chokladen då jag hade unnat mig tårta tidigare på dan. Tog youghurt och musli istället.

Och varför tror jag att ni är intresserade av läsa av detta då?!? Näe, det skiter jag faktiskt i om ni är eller inte. Denna blogg fungerar även som min egna ventil/motivationskanal när det är lite kämpigt med käk och träning och andra mer eller mindre viktiga saker i livet.

Denna lediga dag bjuder på lite utevistelse med dottern, kanske en tur till gammelmormor och senare egen träning och karateträning med sonen. Vad ska jag träna idag då? Funderar på yoga men misstänker att det blir nåt med mer fart i inklusive hantlar... Imorgon blir det iallafall träningsledigt med tanke på lördagen. Då ska vi ut i Vrinneviskogen och ta oss runt milspåret. Maken har lovat följa med!!! Han ska gå i rask takt och jag ska jogga i lugn takt - det brukar gå ungefär jämnt ut med mina taxben bredvid hans älgakliv =D

Kommentarer
Postat av: m

Jenny du har humor och det klarar man sig bra på!

2010-09-23 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0