En liten tur och så nattjobb på det

Har varit duktig och ute med mitt nyinköp (se förra inlägget) på 5 km-rundan nu på morgonen. De skötte sig mycket bra och jag ger dem...hmmm...betyg 4 av 5! Har sagt det förr men säger det igen, vad härligt det är även om kroppen är lite seg, vilket var fallet idag. Och vad nöjd man blir när man är slut som artist (iallafall så tror ju hjärnan det) och ändå tar samtliga uppförsbackar löpandes, vägra sakta ner liksom, här ska vi nå målet! Det är ju en rätt backig runda ändå måste jag hävda. Inga jättelånga mördarbackar men mycket upp och ner och tänka var man sätter fötterna, precis som det ska vara. Jag som är allergisk mot löpning på asfalts-rakor, tackar och tar emot. Någon gång ska jag springa milspåret också. Vet bara inte när. Måste vara motiverad. Och inte bli allt för besviken på att jag kanske måste gå några meter emellanåt. Jäkla vinnarskalle...

Har haft träningsledigt enligt planen måndag och tisdag och det har nog varit bra för knäna känner jag. Beroende på hur mycket jag måste vara uppe i natt och jobba får vi se om det blir träning imorgon eller på fredag. Men då lite mer styrkebetonad sådan. Kostmässigt har jag syndat igår och åt en tårtbit på min käre fars födelsedag - men bara en! Annars går det skapligt med kosten tycker jag. Kanon att man kan gå och köpa sig en rejäl sallad från jobbets matsal att addera till matlådan, då håller jag mig mätt ända tills jag kommer hem. Provade även på en proteindryck häromdagen, den var inte allt för hemsk så det är inte omöjligt att jag köper hem. Har dock några smaker kvar att testa och utvärdera innan jag bestämmer mig. Denna provade jag:
http://www.dalblads.se/eshop/category20/article62.aspx


Ser ut som en påse hundkäk, hihihi. Men det gick ner utan större problem!
Återkommer med recension på de andra smakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0