3 timmar blev nästan 6!!!

Ja så har min dag sett ut idag. Har haft en bilateral bröstreduktionsplastik vilken tog mycket längre tid än beräknat. Det är en op som vi inte gör speciellt ofta, inte många blir beviljade detta med landstings-medel. Hur som haver förstår man ju att viss ovana/mån om att det ska bli bra för patienten, naturligtvis går före allt annat. Men det kräver ju också insikt från den som opanmäler att det kan dra ut på tiden och just idag var det såklart knapert med personal också...jaja. Klara blev vi tillslut men nu är det trött, trött, trött i rygg och nacke så egentligen borde jag köra ett rejält pass! Dock inte ikväll eftersom kvällen är avsatt för cirkusbesök för de små liven i familjen. Vilade faktiskt igår också då jag följde med sonen till karateträningen. Och imorgon blir det förmodligen ingen träning heller eftersom jag jobbar kväll och mor & far dyker upp på kvällskvisten också. Men det planerar jag att ta igen med en rejäl löprunda på fredag förmiddag! Om knäna håller och inte gör ont efter löpningen, kör jag Jillian-pass både lördag och söndag. Och vips, så håller min tränings-målsättning även denna vecka! =)

Heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0