Märkligt och rörigt

Märkligt= träningsvärken för dagen. Jag hade visserligen räknat med träningsvärk, men kanske inte i övre delen av ryggen efter ett bic/tric och bröst-pass! Något har jag ju bevisligen gjort fel men eftersom jag har träningsvärk i bic/tric/bröst också, måste jag ju ha gjort något rätt med...hahaha =D

Rörigt= jobbet! Herregud vilken konstig dag. Inget fel med att effektivisera och "beta av" och hjälpa de andra salarna med att ta deras patienter, men i dag var det bara för mycket och för rörigt hit och dit! Efter en sån dag blir man så trött, så trött i huvet...var tvungen att ta en kopp kaffe för att piggna till när jag kom hem.

Kost och sånt...idag har jag avvärjt TVÅ frestelser, först två chokladbitar i väskan sparade sen förra fredagen och så en korv med bröd på macken när jag skulle köpa mjölk. Åkte hem och tog lite minikeso, en grov macka, mjölk och Berocca istället - nöjd med mig själv måste jag säga.

Kvällen bjuder på matlagning ihop med sonen - han har fått en matdag i veckan att ansvara för käket eftersom jag börjar tröttna på tugget om att maten inte är god. Så får vi se om det kan ge något i längden. Idag blir det dock inget avancerat - köttbullar och makaroner till att börja med, så han får lite självförtroende. Efter maten siktar maken och jag på en långprommis med vovven, sen blir det slappotajm framför Biggest Loser och Grey´s Anatomy.
Ha en trevlig kväll alle!

Gammelmannen "Helge Der Schrecklich"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0