Helg...inte en dag för tidigt!

Ja denna helgen har då verkligen varit efterlängtad, och nu är den här!!! En riktigt strulig och jobbig vecka har det varit. Har fått skjuta upp träningen i 3 dagar pga jobbet, så nu har jag nästan lite abstinens! Tur att vi ska ut och klättra/gå i skogarna vid Ågelsjön imorgon förmiddag som lite plåster på såren. Sen blir det en härlig sauna hemmavid och lite lördagsmys - fredagsmyset blev lite halvdant ikväll eftersom vi åt middag först kl 19.30 och det mindre barnet somnade på soffan innan jag hann poppa popcornen... =/

Anyway - övertid i Landstingets tjänst idag nästan 3 timmar. Himla tur att man är ledig i helgen. Ska bara ägna mig åt att vara och bara göra sånt jag känner att jag vill göra. Fast om jag känner mig själv rätt så åker nog dammsugaren fram också!

Ska försöka ta några bilder från prommisen imorgon, så uppdaterar jag mer då. Är för trött för något annat nu.
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0