Vilket mörker

Men fy f**n för november månad!!! Har varit så trött, så trött hela långa dan. Hjälpte 3 bebbar till världen idag och det piggade väl upp för stunden men sen...vilket mörker. Hämta barn och skjutsa till karateträning. En kopp gift, hem & laga mat och sen dagens höjdpunkt - 40 min Jillian-träning. Hon har dille på plankan den kvinnan! Även axlarna fick sig en åktur som hette duga ikväll.

Jillian i sitt esse - Plank pose with tricep extension (jobbigt satan!)

Sitter här nu framför burken och försöker gå ner i varv och sluta svettas, hahaha =). Inte sugen på mat alls är jag heller, magen har brakat ihop tillfälligt (hoppas jag), så det får bli havregrynsgröt- och youghurt-dieten ikväll och imorgon bitti. En dusch och Dr House kanske kan pigga upp mig tillfälligt?

Vad gör ni för att bli piggare denna ruggiga årstid? Förutom att mysa och tända ljus då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0