Veckosummering

Ja inte har det varit den flitigaste bloggveckan direkt...inte den flitigaste träningsveckan heller. Och inte heller den vettigaste kost-veckan. Inte piggast-på-morgonen-veckan och inte heller roligaste-förälder-veckan. Däremot kvalar jag nog in under kategorin trött-förälder-somnar-i-tv-soffan-varje-kväll-veckan. Antar att det blev någon slags hangover efter söndagnatten. Har gått som i dvala både i hemmet och på jobbet. Gjort det jag ska, men inte alls något mer utöver det. När ska man hinna eller rättare sagt orka? Näe, den här veckan tror jag att jag stryker ett streck över rakt av bara. Endast två träningar varav en halvdan (Tisdag: Jillian level 3 = 20 min + Zumba sculpt and tone 40 min) där jag inte alls tog ut mig och gjorde mitt bästa - så ska det inte va! Idag kändes det dock lite bättre (Jillian level 2+1=40 min). Imorgon siktar jag på en sväng ut i skogen så får vi se i vilken kondition både jag och spåren är i efter snöblötan. Kanske plastpåsar på benen vore nåt..? =D

Hann endast jobba onsdag kväll och torsdag dag, sen var det dax att vabba idag igen. Den lilla hade ont i öronen och feber inatt så det blev inte alls mycket sova för någon av oss trots hög kudde, Panodil och dricka. Fick väl i princip samma råd av vårdcentralen då jag ringde dit idag, ingen påtitt eller antibiotikabehandling såvida hon inte blir sämre och det börjar rinna ur örat. Bara att bryta ihop och gå vidare med andra ord. Man tycker ju så synd om de små...

Ikväll vankas det tacos a la sonen, ska bli kul att se honom i action i köket igen. Inbillar mig att det blivit mindre gnäll på maten i allmänhet också sen vi införde matlagardagarna - kan det verkligen vara så att det funkar..?

Trevlig helg alla, nu ska jag ta tag i nåt här hemma. träningen gjorde susen för stunden iallafall. Känner mig liiite liiite piggare faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0