Fredagkväll och jag har mellanlandat...

HÄR medan övriga familjen sover/ser på Transformers. Jaja, ibland undrar man om man är riktigt normalt funtad. Sitter och googlar instrument/operationsbeskrivningar på NexGen CR och halkar mellan varven in på diverse träningsbloggar. Fredagsmyset består av:


Inte gjort många knop idag tyvärr, inte sovit något bra efter jobbnatten heller förutom 3 timmar på jourrummet som jag av ren utmattning sov som en drömlös sten. Får väl bli sovmorgon imorgon bitti istället (tror vi på det eller..?!). Sonen har haft kompisbesök och jag har iallafall fått gagga lite med vän och kramat på guddotter, glad blir man av sånt!

Imorgon vankas milspåret igen, har medvetet vilat och käkat kolisar idag och hoppas på att det går lika bra som förra helgen. Det enda som kan sätta käppar i hjulet är då möjligen vädret. Snöar småspik/snöblandat regn just nu, inget väder man vill ge sig ut i frivilligt direkt. Till och med hunden ville in när vi var ute på kvällsrundan! Men jag får väl ha en reservplan på lut och spara löpningen till söndag om det blir alldeles omöjligt på väderfronten imorgon. Annars ser helgen ovanligt lugn ut, inga planer alls förutom middag hos gammelmormor på söndag. Visserligen hade maken visst extrajobb på g men inget är bestämt än. Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: Millan!

Tack själv för en jätte trevlig stund. =) Amanda tycker så mycket om dig, jag är så glad att du är hennes gudmor! <3



Ha en jätte trevlig dag så får vi höras av snart igen.



Kramar från oss!

2010-11-20 @ 09:12:53
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0