Ett ögonblick...

..hmm. Ja då måste jag nog välja dagens hittills bästa ögonblick: När arbetsdagen var slut och jag kände "Jag klarade det! Åtminstone nästan själv" =). Har haft 3 knäproteser, varav 2 st själv, bara att kollegan stod osteril som lite stöd med någon "teaterviskning" emellanåt. För er oinvigda är det MÅNGA moment och en hel del instrument, som helst ska klaras av snabbt också! Plus att olika operatörer har olika önskemål om hur saker och ting ska vara. Men visst var det värt att gå in på sin lediga dag för det där lilla ögonblicket som innebar att jag faktiskt hade klarat det. Kände mig världsbäst efteråt, åtminstone en liten stund...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken härlig känsla...

2010-11-29 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0