Nyinvestering!



Tack pappi för min något för tidiga födelsedagspresent!
Hittade dessutom en nedsatt collegetröja (kostat 400 och fick den för 190!) och ett par mysbrallor (också kostat 400 och jag fick dem för 190!) så det kallar jag nog dagens kap...
Träningen denna vecka har väl inte varit lika entusiatisk som förra veckan men så blir det ju när barnen är sjuka och jag själv jobbat en hel del:
Tisdag: zumba sculpt and tone 45 min
Torsdag: workout A new dimension 45 min
Lördag: zumba sculpt and tone 45 min
Söndag: ev. Friskis och Svettis crosstraining 45 min

Friskis och svettis anordnar en gratis prova-på omgång på deras utomhusaktiviteter och jag fastnade för:

Crosstraining
Vill du träna både kondition och styrka utomhus?
Vi kombinerar jogging och styrketräning av överkroppen vid olika stationer, samt backträning, intervaller, fartlekar och teknikövningar beroende på sträcka. Redskapen är de som finns i naturen i form av t ex backar, bänkar och räcken. Ibland använder vi oss av gummiband. Ett kul och varierat träningspass. Passet körs i medeltempo.
Oömma kläder rekomenderas då vi ligger på marken under vissa övningar och det kan vara smutsigt och vått.

http://nrk.friskissvettis.se/

Kanske det kan vara något för att bota min rastlöshet? Dessutom får man ju komma hemifrån och andas frisk luft också, alltid ett plus! Och så ska det bli spännande att låta de nyinköpta skorna bekänna färg...hehehe =)
Återkommer med recension.

Hasta la vista, baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0