Kortvecka...

Ja nu tar jag lite ledigt över kristi flygaredag och sen så är det nattjobb som gäller på fredag. Märkligt att jag är tröttare denna vecka när jag bara jobbat 2 dagpass än efter förra veckan, då jag jobbat 3 dagpass, en kvällspass och en utbildningsdag! Eller är det någon slags märklig hangover-effekt?! Jaja, man behöver ju inte oroa sig för att bli arbetslös på det där stället om jag utrrycker mig så. Mams och paps har dessutom servat oss till fulländning med matlagning, barnhämtning och städning denna vecka, värdefullt!

Nu sitter jag och softar efter jobbet, bloggar samtidigt som jag kollar utbildningsfilm (Acumed armbågsplatta - värry interesting!), kollar mailen och försöker planera hur jag vill jobba i augusti...det ni! Bara en kvinna som kan fixa det...

Hade tänkt att träna ikväll då jag efter mycket om och men faktiskt KÖPTE en tränings-dvd från www.megastore.se vilket rekommenderas varmt! Snabbt, säkert och billigt jämfört med konkurrenterna (jag gav 105 spänn för dvd:n + frakt och hade den i brevlådan efter 24 timmar). Men jag loppar mig nog ikväll och försöker vara lite social, imorgon åker ju päronen hem så då blir det jag , ungarna och djuren ensamma eftersom Jimmy jobbar imorgon kväll. Men det brukar ju inte vara några som helst problem att få tiden att gå, kanske till och med blir lugnt och skönt här (önsketänkande)..?



Nu jäklar ska kroppen få vad den tål! Jag vill dock poängtera att jag INTE har några ambitioner om att gå ner i vikt eller nåt sånt trams. Jag vill bara få en riktig genomkörare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0