Kärlek!



Kan det kanske ha att göra med den slående likheten med Marabou Mintkrokant..?

Apropå skor och träning ger jag mina Puma Ventis FEM SOLARRR!!! Mycket sköna och funktionella till min breda fossing. Har testats i 2x45 minuter, först nedan nämnda crosstraining och sen blev det - hör och häpna - STAVGÅNG också! Beslutade mig för att ge det en chans då jag kände mig lite förkyld och inte kände för 45 min löpning i medeltempo direkt efter crosstraining-passet (ursäkter, ursäkter...)
Sen fungerar dom faktiskt utmärkt på shoppingrunda i Maxihuset och hundpromenad också ;-)

Nu ska jag ladda inför en ny arbetsvecka bestående av inte mindre än fyra dagpass och ett kvällspass. Imorgon eftermiddag ska jag vara en skötsam förälder och gå på utvecklingssamtal med sonen i skolan, muahahaha =D

May The Force be with you!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Ååååååååååååå nej!!

Inte ännu en ny!! jag klarar det inte!=0)

Jag måste sluta med karra å slisk! det känns som jag går ned men vågen visar + =0( skiiiit!! men nu ska jag köpa nya jogging skor så då finns det iiiingen utväg längre!!

Snygga skor frässten!=0) min sambo skriker goretex i öronen p mig så jag letar sådanna!! =0) men de brukar va så jäkla dyra=0(

Kram!! å pajen såg mycket Mumsig ut!!

2010-05-03 @ 10:30:39
Postat av: Jenny

Gott-gotti-gott-gott!

2010-05-03 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0