Ett gammalt ök

...är vad jag känner mig som idag! Mår inte alls bra, kände det redan på jobbet igår. Tröttare än vanligt, allmänt tjurig och täppt i näsan. Dum som jag förmodligen var så körde jag Zumba cardio igår kväll också bara för att liksom. Men det är så svårt att hålla sig i stillhet...morgonprommisen med vovven kändes som en stor jävla backe som aldrig tog slut, och så brukar jag inte tycka annars. Satte mig i solen vid husväggen och tänkte att lite sol gör mig nog gott iallafall, men det blev bara kladdigt varmt och jobbigt efter ett tag, så ja ni märker ju att jag inte är i slag helt enkelt. Får vila mig iform idag och ta mig igenom nattjobbet så smärtfritt som möjligt hoppas jag. Jobbar gärna hela kvällen bara vi får sova på natten!

Har hittat en ny schysst tischa förresten:


Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hallå...hoppas att det är något snabbt övergående. Hoppas nu att du får en lika bra natt som jag just har haft. /Annika

2010-05-26 @ 10:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0