På jakt igen...

Efter denna:



Jag hittade den (naturligtvis uppdelad) som jag började tanka hem igår men det går ju inte snabbt när man väljer "free user". Dessutom sa sidan "you have reached the download limit bla bla bla..." nyss så jag får väl försöka igen om en stund.  Hur som haver kollade jag på några klipp från ovanstående och den verkar helt okej, men svettigt förstås! Kul med lite variation, kände igår när jag körde förbränning att jag var lite sådär motiverad. OM jag lyckas ladda hem denna idag blir det ett pass ikväll, annars får vi se. Ska till badhuset i Finspång med ungarna också idag så det blir väl till att jaga runt på dom en hel del också, hehehe =)

Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter krångligt,,,jag hade nog gett upp och slöat istället...Du kan väl hänga med på box på jobbets gympa istället..Blir att köra igång så man är redo inför t-shirt säsongen...eller det kanske man skulle tänkt på lite tidigare. Om allt går som det ska är jag tillbaka nästa måndag...hmm hur var det nu man gjorde när man jobbar? Annika

2010-03-07 @ 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0