Funkar fortfarande!

För mig iallafall, visst är det 90-talsvarning men ändå, svettig blir man!



Kom nyss hem efter fredagens nattpass, 17.00-08.30. Vi avslutade en volar platta och gjorde en T2 tibia, var klara 22.30! Sen var det faktiskt lugnt resten av natten. Tanken var att vi skulle köra lite osterilt material men servern till T-Doc gick bananas så inget fungerade, gick inte ens att logga in. Surt att lämna efter sig en massa merjobb till dagpersonalen men det finns ju ingen support som kommer och fixar datorn kl 01 på natten heller...sov lite halvdåligt på jourrummet så det var en befrielse att få åka hem till uppdukat frukostbord! Nu ska jag ut i solen en sväng med kissnödig vovve. Sen blir det en sväng in till Toys r us på barnens begäran och så köpa lördagsgodis på min begäran ;-). Någon form av träningspass finns i tanken, men först senare i eftermiddag då man kvicknat till lite...
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat..perfekt med ortopedi för ortopediexperten. Funkar autoklaven någon gång? Man undrar. Ruggigt med T2:a...ARE

2010-03-20 @ 22:13:07
Postat av: Madde Wallenius

Jag måste säga att jag är grymt impad av din rutin på träning. SJälv är jag glad om jag lyckas promenera till och från jobbet!!!! Jag ser framemot påsken och vill verkligen att vi ska hinna med en fika eller en sväng på Sundsvalls badhus eller liknande. Jag saknar ju dig ;)

2010-03-23 @ 08:59:50
Postat av: Jenny

Annika: Yes, jag föredrar ortopedi! Det är ju du som får hålla ställningarna när det vankas ett AAA...



Madde: Miss you too honey!!! Klart vi måste ses i påsk. Vilka dagar funkar för er? Antar att ni ska iväg på påskmiddag och sånt med släkt och vänner, ni också. Vi har spa inbokat på påskdagen men annars är vi öppna för förslag.

2010-03-27 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0