40-årsfest och andra trevligheter...

Nu var det ett tag sen igen, dagarna flyger iväg och jag hinner inte riktigt med allt som jag skulle vilja hinna med. Vad har vi gjort sen sist då? Vi kan väl börja med gårdagen medan jag fortfarande har den i minnet. Vi var inbjudna till 40-årsfest av en god vän, faktiskt jättetrevligt att gå på fest utan barn måste jag säga som den hemska förälder jag är! Skämt åsido, jag har absolut inget emot att barnen (egna OCH andras) är med men vid såna här tillfällen är det lätt att folk spårar ur alternativt inte kan släppa loss då barnen är med och det blir ju heller inte kul för arrangören av festen. See my point? God mat från Thai House fick vi med tillhörande gott att dricka. Underhållning i form av Singstar och så lite dans på det så var ju saken biff så att säga. Även fast vi inte kände så många hade vi det riktigt riktigt trevligt! Hör och häpna så tog vi faktiskt en gemensam svängom på dansgolvet också! När hände det senast???

Apropå träningsprogrammet jag jagade i förra inlägget så...gick det åt helvete! Jag lyckades ladda alla delar men de jäklarna måste ha lagt in någon sorts spärr för att man inte ska kunna komprimera och spela upp filerna, så det bidde inget med det. Skiter i det nu, får väl göra ett försök att ta hem den igen om några månader eller så. Börjar se fram emot att kunna vara utomhus och träna och lunka i skogen igen men det är ju fortfarande grymt mycket snö kvar som ska bort innan jag kan ge mig ut. Asfaltslöpning är liksom inte den här kroppens melodi! Har iallafall legat på 3-4 ggr träning av blandad kompott per vecka, vilket jag trivs bra med som det är just nu. Skulle gärna träna mer ändå men vill inte att det ska gå ut över familjens tid tillsammans, den är ju nog begränsad som det är just nu ändå. Imorgon ser jag fram emot min måndagsyoga som brukar vara som ett vattenhål i öknen när jag väl tagit mig dit vill säga. Lite styrigt att först stressa hem från jobbet på andra sidan stan, hämta barn på dagis och frita, åka upp till gammelmormor som troget ställer upp och barnvaktar, stressa in till stan igen i värsta rusningstrafiken och så ramla in i lokalen ett par minuter för sent mer eller mindre varje gång.
Jaja. Dagens i-landsproblem??

Bild lånad från www.ashtangayogaonline.com

Kommentarer
Postat av: gabriella

Tja!!

Jag trodde det var du på bilden!=0)

Nu håler snön på att försvinna å jag skyller på sambon för att han köpte skidpjäxor =0)

Annars kan du nog fynda skidor eller så på blocket!! men pjäxor kanske du ska köpa nya!=0)

Kram!!!!

2010-03-16 @ 11:35:44
Postat av: m

Jenny upp i da´n.

2010-03-16 @ 19:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0