Sommar!

Jaa nu kan vi nog konstatera att den är här på allvar. 27 grader hade vi igår och det ser inte ut att bli sämre idag. Till och med jag låg och solade en stund på stekheta framsidan igår innan jobbet. Barnen och barnafadern ägnade sig åt vattenlekar, undrar egentligen vem som hade roligast..?






Mår för övrigt bättre och har jobbat natten till idag. Hade alldeles lagom mycket att göra - en Hanssonplatta när vi kom dit vid 17-tiden och en app strax efter midnatt. Sen en halvkass sömn fram till 7.00 då jag åkte hem och myste med La Familia och en riktig hotellfrukost som innehöll både jordgubbar, melon, bacon och färskt bröd  - we like vardagslyx =). Dagen bjuder för övrigt på en del utevistelse tror jag - finns ju ingen anledning att vara inomhus i detta vackra väder. Får ta och sola baksidan idag eftersom jag lyckats bli lite röd på de delar jag solade igår hör och häpna. Mission nr 1 får dock bli en tur upp till Konsum för att skicka tillbaka snyggbrallorna och fixa nåt läsbart. Har inte investerat i nån semesterläsning än så jag får ta tag i det nu. Om det känns lika bra ikväll så kör jag nog ett lite lättare träningspass.

Ut i solen med er och tanka d-vitamin nu!

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Skönt att höra att du börjar krya på dig. Här är jag och grabbarna småförkylda. Så just nu undviker vi vattenlek. Så därför hoppas jag att den riktiga värmen håller sig undan några dagar till...

Nu dyker snart morföräldrarna in så då ska jag passa på att göra ärenden på stan ENSAMMEN! Det är vardagslyx ;)

2010-06-29 @ 09:34:54
Postat av: m

Underbara bilder!

2010-06-29 @ 09:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0