Skolavslutning och träning

Tänk att min plutt nu gått ut andra klass! Vi låg ju på bb alldeles nyss *snörvel*


Nu är det sommarlov!

I övrigt så kör jag vidare med lite skrotlyftning så höften får vila sig i form. Måste ändå erkänna att jag tycker att det fattas nåt även om jag försöker lyfta så tungt jag bara kan! Men cardio är ju cardio...och styrketräning är ju styrketräning! Till dagens program rotade jag faktiskt fram bänkpressen för lite gamla klassiker: bröst & bic/tric.

Bröst: hantelpress på lutande bänk, hantelpress med vridning, bänkpress, pullover.
Biceps: stångcurl, Hammercurl, koncentrationscurl
Triceps: tricepsextension m stång, något modifierade dips, smal bänkpress och triceps kickbacks.

Låter kanske inte så mycket men det räckte gott för gamla mor! Måste ju lägga in ett litet bildbevis också:

Ja det gäller ju att lassa på "tungt" hahaha (eller inte)...


Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Hälsa stor-plutten från oss i norr. När studenten kommer åker vi ner och gratulerar ordentligt ;)

När det gäller tyngdlyftningen... Jenny = Arnold in his prime. hehe

2010-06-10 @ 20:24:00
Postat av: Annika

Härligt med sommarlov....Men vad tungt lass du ser ut att lyfta...du är ju superduktig med träningen. Jag är imponerad. Ha en skön helg /Annika

2010-06-11 @ 19:48:47
Postat av: Jenny

Näe tjejer...det är ju bara dryga 20 pannor! Jag skulle nog ha klarat betydligt mer men vågade inte när jag var ensam med barnen hemma. Men jag kan glädja er med att träningsvärken känns ändå! =)

2010-06-11 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0