Ska det ta slut nån gång?!

Jaha, sjuk igen...eller, egentligen var jag ju aldrig frisk. Men efter jobbet på midsommaraftonen (som för övrigt var väääldigt lugnt) så ringde jag 1177 och de fixade en tid till jourcentralen morgonen därpå. Resultatet blev en tiodagarskur Kåvepenin så får vi se om det hjälper. Jag har ju misstänkt att fästingbettet är orsaken till att jag mår som jag mår, har ju dessutom ett rött streck i knävecket  som blev både bredd- och längdökat under lördagen. Men el doctore tyckte inte det såg ut som en klassisk borrelia, men att vi ändå skulle behandla det. Så nu går jag och hoppas på det bästa. För övrigt har jag bara sovit, sovit, sovit och ätit litegrann. Mår väldigt mysko. Ska dessutom jobba i natt så vi får väl se hur det går. Sen ledig tisdag och jobbe igen ons, tors och fredag. Endast 16 pass kvar till semestern...varav 3 nätter. Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore det inte bra att ta prover? Hoppas i alla fall att det snart blir bättre. Kram.

2010-06-27 @ 09:57:41
Postat av: Jenny

Tack. Jo förmodligen. Blir jag inte bättre så är det väl idé att konsultera vårdcentralen.

2010-06-27 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0