Sällan blir det som man tänkt sig...


DE VAR SÅKLART FÖR STORA!!!
Så nu när jag gått och väntat på dem så länge så är det bara att skicka tebax för ett byte! Scheisse!
Tröjan var dock godkänd. Jaja, dagens i-landsproblem.

En liten kort review av dagens arbete:
Ta en telefon, hämta blod, lösa problem i klavrummet (som en annan kollega tillslut löste, hahaha vilken tillgång jag är), packa upp MASSOR med förrådsvaror (huuu vilket straffarbete), ta en snabbkaffe innan huvet sprängdes, lösa av för kaffe på sal, hämta grejor, mera förrådsuppackning, plocka inför eftermiddagens operationer, käka underbart god tårta, lunchavlösa, äta lunch själv, duka upp till hysterectomi, plocka inför morgondagens operationer, in på akutsnittsalen (där det verkligen är säsong just nu) - SLUT (både som artist och på dagen).

Jag behöver nåt uppåttjack! Det enda jag känner till är detta så det får det bli om en liten stund:


Kommentarer
Postat av: Vera

Skitsnygga brallor!! Vart har du hittat dom? små eller stora i storleken? Må så gott! Kram

2010-06-22 @ 20:50:47
URL: http://www.pojpo.se
Postat av: Jenny

Vera: www.fitnessbutiken.se

2010-06-22 @ 21:57:45
Postat av: Anonym

Typiskt att de inte passade,,,hoppas att du har några andra att sporta i sålänge =)

Det låter som arbetsdagen gick fort iallafall...ingen brist på sysselsättning,,,men det är vi ju sällan oroliga för..

Hoppas du får en skön midsommar både på jobbet och hemma. Jag ger mig ut i sjöarna i närheten av dig..i kanot...Ska bli så lugnt och skönt utan små grodorna /Annika

2010-06-24 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0