Illa illa, jag mår illa...

Fy för den lede vad jag mår skit! Började i fredags med en TUNG huvudvärk som jag antog berodde på sönmbrist och ett par öl på Trägårn på torsdag kvällen. Huvudvärken höll i sig hela fredagen OCH lördagen, men igår mådde jag illa och hade ont i kroppen om vartannat. Tur att det var prinsessbröllopet på tv så jag hade en ursäkt att hålla mig i stillhet framför tv:n. Sonen var hos kompis halva dan och dottern roade sig så gott hon kunde med en tråkig sjukling till mor. Det sista jag tänkte igår kväll var "skönt, imorgon är nog huvudvärken borta, bara jag får en god natts sömn". ICKE!!! Vaknade av makens klocka som ringde 7.45 och sen var det kört. Låg och vände och vred på mig fram till 11.00 sen krävde vovven utgång. Naturligtvis drog det förbi världens regnskur under prommisen också, men jag är inte den som klagar! Dottern blev dock förbannad och fick ett utbrott över att "hon fick regn på sina nya kläder!!!" En torktumling och filmtittning senare var dock saken biff.

Det enda konstruktiva jag lyckades åstadkomma igår var att duscha barnen samt göra denna:

Vår "bröllopstårta" = pannkakor, hallonsylt, jordgubbar och glass

Idag har den enda konstruktiva aktiviteten inneburit att starta en tvättmaskin. Finns dock inga rena glas att uppbringa så jag måste nog plocka ur och plocka i en diskmaskin också. Sen är nog orken slut och jag går och lägger mig en stund. Tack och lov för Playstation 3 en dag som denna! Huuu vilken uslig mor jag är...

Så varför i helsike sitter jag här?!? Ja precis...ADIOS!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Usch så "träligt" att må så dåligt. Hoppas att du piggar på dig. Föresten..träningskläderna var supersnygga,,,vill ha! Ha en bra arbetsvecka...

2010-06-21 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0