Helgen...

Mjahapp...ännu en helg har passerat och vi överlevde denna också trots smått rastlösa barn och lite halvdant väder. Lördagen spenderades på Busfabriken med barn, barns kompis och kusiner. Tre timmar där gör ju att man blir rätt...trött! Både i kropp och knopp. Så nån träning blev det dessvärre inte. På kvällskvisten var vi och hälsade på kompisar som fått "tillökning" i familjen till våra barns stora glädje:

It´s a hard job being a mom... =)

Eddie djurälskaren var sååå lycklig över de små liven!

Efter en redig kolhydratskoma med chips, dip, läsk och öl på lördagskvällen, sov man gött! Körde för säkerhets skull en förbränningspass på söndag förmiddag innan det var dags att äntra jordgubbslandet och rensa ut massor med skit som inte skulle vara där, fylla på jord och så satte maken upp nät så får vi se om bubbarna får vara orörda från kråkor och rådjur denna sommar. Efter lite vila och käk på eftermiddagen var det dags att åka till jobbet för ett härligt (nåja) nattpass 17.00-07.00. Igår var jag som en zombie på hemmaplan men lyckades ändå ta mig iväg till min vän för lite kaffe och snack och - hoppsan - vi hamnade visst på McD med ungarna för en "kvällsmacka" också =). Ingen träning igår heller gjorde att jag var trött och slö hela kvällen också. Bäst att ta sig i kragen idag och köra igång ett pass Zumba sculpt and tone och så lite styrke för axlar/rygg på det. Undrar om jag ska ta det före eller efter städningen..?

So long darlings...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0