Det går framåt!

Jodå, mammi är på bättringsvägen sakta men säkert. Men gårdagen är bara till att glömma. Usch va skit jag mådde. Mannen kom hem vid halv elva tiden igår kväll med huvudvärkstabletter och halleluja jag vaknade huvudvärksfri imorse! Nu känner jag mig dock lite tung i huvet igen men inte alls som igår och inget illamående heller. Även ledvärken är nästan helt borta. Skumt värre. Så idag har jag beslutat mig för att belöna kroppen med...TRÄNING! Eftersom förra veckan bara bestod av två träningspass så är det nog så att jag tänker starta upp denna vecka med lite lugn träning för säkerhets skull. Ska ju orka jobba fyra dar och ett nattpass dessutom.

Midsommar blir väldigt väldigt lugn detta år, tack och lov. Ska jobba 8.30-17.30 midsommarafton och maken jobbar 8-18. Barnen ska vara på landet med farmor och farfar så de lider då ingen nöd av att vi jobbar. Vi hämtar hem dem på kvällen och har lite fredagsmys med midsommarstuk bara familjen. Så skönt att slippa alla måsten och bara vara vi! På jobbet blir det nog sillunch om tid finnes förstås, så det går jag inte miste om heller.
Vad ska ni göra på midsommarafton alla?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0