Lyxvecka!

Jaa vilken vecka! Jag har ju liksom bara jobbat en dag - varit ledig två, och nu idag jobbat kväll - och nu blir det ledigt i två dar igen. Avslutar veckan med att jobba en halv dag på söndag! Bara att tacka och ta emot, för nästa vecka är det slut på sötebrödsdagarna. Jobbar då fyra dagpass och två helg-nattpass, hua! Nåja, nedräkningen mot semestern - som känns VÄLDIGT avlägsen i år - fortsätter. Tio arbetspass varav två nätter kvar!

Imorgon är det fredag, tänk att det är lika skönt oavsett man jobbar eller är ledig. Några direkta planer har jag väl egentligen inte, städa behöver man ju alltid så dammsugaren ska jag nog jaga ett varv, åsså TRÄNA förstås! Inte bestämt vad än, men ikväll tänkte jag köra ett yogapass, det var verkligen länge sen nu. Skönt att avsluta en lång arbetsdag med. Maken jobbar hela helgen 8-19, boring! Och nästa vecka jobbar han inte mindre än fyra kvällar, fast det kanske är bra med tanke på hur mycket vi kommer att slita på varandra under semestern! Hahaha =)

Förresten, vad köper man till en 35-åring?  Den bättre hälften råkar ju fylla år på måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0