Kl 04:21 imorse...

...en del av utsikten från mitt jourrumsfönster - och den tid vi kunde gå och lägga oss efter nattens bravader =/


Har varit en okej dubbelnatt att jobba trots allt. Men som vanligt lyckas man alltid sova för lite. Nåja, nu är det gjort och jag är helledig tisdag! Ikväll kommer mams och paps till barnens - och min - stora lycka. Ska bli kul att träffa dem igen, så får vi se hur länge de blir kvar och om de tar med barnen i förväg upp till norrland. Vi måste fixa en barnvakt till gojan innan vi kan åka iväg också. Ska också försöka gå ut och käka middag "på tu man hand" och fira att det är semester! Bara ons kväll, tors och fre dag kvar nu.

Träningsmässigt är det väl lite ostrukturerat som vanligt, igår körde jag ett lite lugnare och kortare pass eftersom tiden rann ifrån mig, men som någon så klokt sa en gång: "den bästa träningen är den som blir av". Lite senare idag blir det ett förbränningspass av något slag, Zumba kanske?

Ska försöka mig på att göra Gubbröra för första gången också, det ska ju vara så gott. Så det blir det på rostat bröd till kvällis och en kall Norrlands, mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0