2 arbetspass kvar...

...eller, ska vi säga ett och ett halvt?! Slutar ju 13.30 på fredag! Men herreguud vilket kvällspass jag nyss har rivit av. Har gått i ett hela dagen, skulle verkligen ha haft stegräknaren på mig idag. Sitter här nu proppmätt och astrött efter en wunderbar middag som www.spicyhot.se fick laga åt oss idag, mmmmm! 

Idag unnar jag mig träningsledigt sånär som på en liten prommis med vovven för att lufta ur lungorna lite efter allt snusk på jobbet idag. Har dessutom en härlig träningsvärk efter 40 effektiva minuter Power Circuit igår, gött!

Mor och far har anlänt och barnen är så lyckliga. De ska åka upp med båda barnen på fredagen och så kommer vi efter på söndagen. Har en tillfällig lösning med "barnvakteriet" till gojan, inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig men nu får det bli såhär.  Jaja, jag har gjort vad jag kan iallafall och så är det med det!

Inget mer att rapportera för tillfället, over and out!

Vicka snyggingar... ;-)

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Hahaha. Det där påminner om våra bilbilder från förr ;) Välkomna upp på söndag. Rövarbyn väntar på oss :D

2010-07-23 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0