Fighter!


Vilken fajt! Grymt skön känsla det var när hon spurtade från norskan och polskan på upploppet...damen ifråga har också en uppdaterad blogg där hon skriver om OS i Vancouver: www.annahaag.com

Tur att Vancouver verkar ha bättre väder än här i lilla Peking iallafall, klass 2 varning idag/inatt snackades det visst om?! Tror jag håller mig inomhus under dagen så mycket det bara går. Vi är bjudna på middag i em/kväll inne i stan, hoppas bara att vägarna är plogade fram tills dess. Heimdalsvägen brukar inte stå högt i kurs när det gäller snöröjningen, i bästa fall kan man väl skymta en plogbil/traktor framåt 16-17-tiden på eftermiddagen. Men jag är inte bitter... ;-).

För övrigt har detta varit en rätt så jobbig vecka. Massor att göra på jobbet och ingen yoga i måndags, brukar ju vara mitt "vattenhål" när livet i övrigt känns tungt. Att bara gå dit och slappna av, vara i fred och koncentrera sig på kroppen och andningen i en timme och en kvart gör att man orkar hålla skenet uppe resten av veckan. Låter kanske en smula löjligt för den oinvigde men får du chansen att prova på, gör det!

Kanske dags för mig att ta tag i alla måsten nu? Vart ska jag börja? Morrar tvätthögen högst eller ska jag gå ut med hunden i skitvädret? Sortera papper, kasta papper, pappersinsamling...tvätta tvätt, torka tvätt, sortera tvätt...(stryka gör jag bara i yttersta nödfall - anser att det finns nödvändigare saker att lägga sin tid på  - vem bryr sig ifall din t-shirt är skrynklig eller inte, liksom?!). Nåja, kanske ska gå ut i stormen iallafall så man vaknar till av all HÄRLIG frisk luft som man faktiskt får i sig! Positivt tänkande!!! =D

Kommentarer
Postat av: m

Ser att Anna Haag och du har samma inställning "Bara att bryta ihop och komma igen". Rätt inställning!

2010-02-20 @ 17:26:34
Postat av: Jenny

Jasså står det så på hennes blogg? Måste in & läsa lite noggrannare tror jag... =)

2010-02-21 @ 13:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0