Receptfritt is da shit





Efter en hård natt (igen) med värk i leder, svullen och ond hals och fortsatt skallebank, beslutade jag om att sponsra det lokala apoteket och inhandlade lite receptfritt enligt ovan. Har nu tryckt i mig en laddning och det är väl därför jag orkade skjutsa sonen till kompis och överhuvudtaget få i mig frukost imorse och lite kaffe och en apelsin till lunch. Goda kaffet som smakade så gott för ett par dagar sen, smakade bläää nu =(. Känns konstigt att inte vara sugen på mat. Jag är ju så beroende av det annars. Nu får man vara glad för att få i sig en frukt. Nåja, nu ska vi vara positiva och tro att det här blir mycket bättre tills imorgon. Jag vill ju gå den där nyårspromenaden!

Hinner nog med ett inlägg imorgon också, men önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0