Nyårsplaner

Serranorullar med citroncreme till förrätt, oxfile med madeirasås och ost-och chilibakad potatis till huvudrätt,  och saffrancheesecake eller saffranspannacotta till efterrätt. Där har ni nyårsmenyn! Och vet ni vad det bästa av allt är? Jo, att jag slipper laga den! Underbara vänner fixar och lagar, som vill fira ett lugnt nyår med oss och barnen eftersom jag ska upp och jobba hela långa nyårsdagen gör att vi (jag?) inte vill ha nåt vrålparty med en massa sprit och pinsamma människor. Näe vet ni vad, det här känns som det perfekta upplägget. Dessutom funderar vi på att gå den fina Nyårspromenaden i år: http://www.upplev.norrkoping.se/ny%E5rspromenad_1__.html

(Lånat från peking.blogg.se, foto Niclas Sandberg)

Blev lite ändrade träningsplaner igår, ett lugnt yogapass gjorde sig bättre då jag kände mig allmänt seg efter dagens fritidsledande och pulsande i snön. Men idag köööör vi igen! Ska ta och damma av "The next challenge" och ge hela kroppen en omgång. Sonen ockuperar dock PS3:an nu med nyinköpt spel, så det är väl lugnast att låta honom spela en stund först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0