Mina drömmar

Hmm...inte ofta jag drömmer, åtminstone inte ofta man kommer ihåg vad man drömt! Eller är det kanske önske-drömmar som menas..? Isåfall önskar jag mig, tråkig som jag är, följande:
* Ett långt, innehållsrikt liv med frånvaro av sjukdom och lidande, framgång och lycka för mina nära och kära, en kram när jag behöver det och likaväl en spark i arslet emellan varven för att hålla mig på banan.

I övrigt orkar jag inte skriva mera. En arbetskamrat somnade efter en tids sjukdom in i lördags så stämningen har varit minst sagt tryckt på jobbet idag. Har varit i "serviceteamet" på ortopeden idag vilket innebär bl a uppdukning till 6 proteser, vilket i sin tur innebär många lyft av tunga galler, städning, avbyte för lunch, fika osv. Är trött i både kropp och knopp och tänker ägna resten av kvällen åt barnen och kanske lite yoga om jag känner för det.

Med förhoppning om en bättre morgondag - på återseende!

Kommentarer
Postat av: Mor

Kramar!

2010-12-06 @ 18:03:37
Postat av: Madde Wallenius

Det är alltid fruktansvärt när någon måste dö i förtid. Sörj, prata och kramas.

2010-12-06 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0