Idag är jag en stolt mor!

Sonen hade gradering på karaten idag:

Ut med det gamla och in med det nya...

Ordning och reda!

Knyta nya bältet...


Duktiga busfrön!

Var med och tittade för första gången idag också, har ju medvetet valt bort att sätta mig och glo varenda gång (som vissa andra gör...), för att sonen ska kunna koncentrera sig. Och visst har de lärt sig mycket på bara en termin! Nästan bara engelska uttryck...och de tilltalar alltid tränaren med "yes, sir!" eller "yes, ma´am!" =). En lycklig son avslutade med att säga att han ville fortsätta nästa termin - SÅ roligt att höra!

Avslutar med dagens blogguppgift: "En första". VAD menas?! Jag tar en bild på första snön som kom i höstas:

Morgonbild på första snön - nu har vi betydligt mer av den varan!

I övrigt har det varit en fulltecknad dag. Får nu sota för det genom magen som bråkar. Förmodligen den underbara pms-värken som ger sig tillkänna. Ska ta en kopp te och lägga mig på en kudde, det brukar funka.

Puss & kram!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Glad att Eddie har hittat sin sport. Verkar vara bra ledare också.

2010-12-17 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0