Gårdagen och dagen i bilder

Vi gick ut hårt igår och bakade lussekatter:


My tyckte att det var jättegott med Kesella (tänk om jag också kunde tycka det!)

En riktig svårhanterlig klet-deg vart det i år...suck =(

Men tillslut så...

...kunde jag skicka in dem i ugnen!

Tadaaa - inte vackra men goooda!

Raskt över till dagen. Idag vankas städning av nedervåning. Har röjt den kaosartade tvättstugan och hallen och nu väntar gardinbyte + fönsterputs i "nöjesrummet". datarummet överlåter jag som tidigare till gubben! Låt mig presentera mina städ-kollegor för dagen:

My dammsuger

Eddie våttorkar

Och så tar vi den obligatoriska blogg-uppgiften för dagen:
Dag 14. Vad hade jag på mig idag?
Se och njut:

Kallar den "sunk-outfiten"= funkar utmärkt att städa i!

Nähä. Här blir inga barn gjorda och heller inga fönster putsade. Dags att sätta kollegorna i arbete igen - underbart att vara arbetsledare på hemmaplan!

Kommentarer
Postat av: Mor(mor)

Starkt jobbat Jenny, det är tur att mamma finns!

2010-12-05 @ 15:47:59
Postat av: Madde Wallenius

Det är toppen när det går att få barnen delaktiga. Här hemma är det mer: Adam lägg dina grejor högt så brollan inte når dem sen kan väl du leka med honom så jag hinner dammsuga utan att han slänger ut uno-korten, tidningar eller vad helst som finns till hands!!!

2010-12-06 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0