Fritidsgår´n har öppnat...

Ja, man kan nästan tro det iallafall. Jag har fyra ungar på övervåningen för tillfället, men det låter som det vore minst tio! Men jag tror de har haft rätt kul idag. Playstation 3, fika, spana in varandras julklappar, bus ute i snön och nu innelek har vi hunnit med so far. Lilla damen har hängt på grabbarna så gott hon har kunnat, men leker just nu med sina ponnyhästar hon fick i julklapp. Fritidsledaren/mamman i familjen passar då på att sätta sig här en stund. Är mindre rastlös idag, har skottat snö, tvättat ännu mer, styrt med dagistider för nästa vecka och varit ute med ungarna så jag orkar inte vara lika irriterad. Alltid något! Senare planer för dagen är matlagning och ett härligt Zumba cardio-pass. Har dessutom beställt inte mindre än tre nya träningsdvd:er som jag hoppas ha i postlådan innan veckan är slut. Härligt med ny inspiration! Har ju också testat några olika proteinsorter, både bars och pulver, som jag ska utvärdera. Kan bara konstatera att dessa fallit mig i smaken och "håller i längden":


Bananchoklad ska de va´! Och så den absoluta favvon:



Jag testar vidare...och tvingar maken att göra detsamma! Hehehe =)

Nu blir det lite tv-tittning innan fritidsledaren ska ställa sig i köket.
Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0