Detta ångrar jag

Jag har väl gjort en och annan groda genom åren, men ångrar gör jag bara nåt som jag inte gjort. Värnplikten. Jaha tänker ni, vaffö då då? Hon ska väl vara glad att hon slapp pissa på huk i skogen och leka krig med en massa omogna småttingar?! Ja visst har väl det militära sin charm på något vis, men av nån anledning tror jag att jag skulle kunna har lärt mig en hel del som kommit till nytta även i vardagslivet (och nej, jag pratar inte om sängbäddning!). Sen är det ju alltid en utmaning för att se om man kan hålla jämna steg med det motsatta könet och utmana sin egen kropp rent fysiskt.

För att helt byta samtalsämne så kom jag nyss hem från jobbet, gick av natten kl 07. Har varit ute en prommis med hunden och ska väl kasta mig i bingen några timmar så man orkar med att vara trevlig på julbordet ikväll. Har dessutom en tid hos www.roots.se kl 13, den årliga uppsnyggningen! Har inte riktigt bestämt hur jag ska klippa än med det lär nog sluta med mörk grundfärg och rödare slingor iallafall. Hot mama! ;-) Så här ungefär hade jag tänkt mig:

Tror ni att det kan passa?

Nähä. Måste sova lite nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0