Det här hade jag på mig idag

Äntligen en LÄTT blogguppgift:


Så här ser jag vanligtvis ut om dagarna, sin h_n längst till vänster i bild...iallafall på jobbet!
Kanske fixar en bild och lägger ut på bloggen vartefter..håll utkik!

För övrigt så har jag haft en mycket bra dag. Har haft axlar, både artroskopiska och öppna, kul variation med mycket grejer. Men svår anatomi trots att jag läste på igår kväll. Kändes kul och beröm fick jag på slutet till och med. Vet inte vart jag ska ta vägen med allt detta beröm...ser ju ut som ett stoppljus om örsnibbarna - tur man hade opmössa på sig! Imorgon blir det faktiskt en axel till, och sedan "skrot ut" som vi brukar säga. Alltså patient som av någon anledning ska plocka bort sitt osteosyntesmaterial. Kanske inte världens roligaste, men det får gå...

Nu ska jag ta en kopp gift, gå ut med kissnödig hund och sedan tjäna ihop 2 poäng till lagen i "soffpotatiskampen" (alltså träna). Belönar mig med lite Grey´s anatomy senare ikväll och sen sköna sängen tidigt tror jag. Myyyyys på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0