Det här får mig att må bättre


Ett leende...

En kram...

Och beröm!!!

Vad har ni hittat på sen sist? Jag har inte gjort mycket nytta. Ja iofs, jobbat natt får väl anses som lite nyttigt iallafall. Hade lugnt fram till kl 01, då ringde telefonen. Gissa om vi var sugna på att dra igång något då? Näe, inte precis...jaja, framåt 4-tiden var vi klara och kunde gå och lägga oss. Somnade för ovanlighetens skull nästan när jag la huvet på kudden. Upp vid 7-tiden som vanligt och hem till de små liven. Somnade sen i soffan och sov helt otippat till 12.30! Behövdes nog tror jag. Har nu käkat lite äggmackor och kaffe till lunch och väntar på att maten ska sjunka ner så jag kan riva av ett träningspass. Har kört andra pass i helgen och igår då jag tröttnat lite på Jillian, men idag får det nog bli level 3 så man vet att man lever! Kul att märka skillnad på kondis men även styrka när man kör ett program man inte kört på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0