Morgonpisk och sen gjorde vi stan!

Ett annorlunda upplägg: morgonträning. Brukar ju alltid vara jättehungrig och först av allt vilja äta på morgonen, men nu testade jag på att träna med nya dvd:n, startade med level 2 för att ha det "värsta" bortgjort och sedan ta det liiite lugnare med level 1. Jävulen vad jag fick slita - skööönt! Och så gott det var med frulle sedan! Gick i både gröt, ägg, kaffe och macka.

Sen en rejäl tur på stan med bästa vännen och mest fönstershopping faktiskt - det enda i "prylväg" vi kostade på oss var en ansiktsmask. Passade också på att handla ost på Norins och hembakt bröd. Tog en underbar lunch på www.fiskmagasinet.se (fisk- och skaldjurssoppa), sen en liten tur till Arbetets Museum, och lite mer flanerande på stan innan vi avslutade med latte och lite choklad på http://www.jolla.se/ - gud så gott!

Imorgon drar vi en sväng till Naturhistoriska riksmuseet och sen natturen på Silja Galaxy som ska ta oss till Åbo och Muminvärlden. Åker tillbaka natturen mot fredag och då med Silja Europa. Ska iallfall försöka komma ihåg att ta många bilder, så kommer det bildbevis senare i veckan!

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Det var en helt suverän överraskning att få spendera en dag med dig på SCHTÄN! Det där fiskemagasinet besöker jag gärna igen. För att inte tala om den där islatten som satt som en keps i värmen! Jag hoppas vi får fler sådana dagar vännen ;)

2010-08-16 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0