Hur klantig får man vara?!?

Nu har jag gjort det igen! Jaadå, gått eller snarare sprungit bort mig i skogen. Förbaskade oranga prickar! Har gjort exakt samma sak förut men då var jag ute med vovven på prommis. Tanken från början var att jag skulle ta en "lagom lång = 4 km löprunda" innan jobbet. Så jag följde de oranga prickarna på träden...men kom visst in på en vandringsled istället som av en händelse också var markerad med oranga prickar/pilar...Så istället för en lagom lång runda blev det en lååång runda, har inte koll på exakt hur lång men det borde vara nära milen iallafall. Hamnade i lite lätt tidsnöd vilket gjorde att jag var tvungen att springa en bit på asfalt också. Ont i knäna kom följdaktligen som ett brev på posten! Förstår inte att jag inte kan hamna rätt någon gång i dessa kringelikroks-spår. Måste nog tvinga med mig maken och helt enkelt GÅ runt spåret så jag vet var jag ska springa nästa gång. Inte kul när det blir så här, visst är det bra att man får köra ur kroppen rejält, men det kan ju vara bra att veta hur långt man har kvar för att disponera de få krafter man har kvar på rätt sätt iallafall. Jaja, nog om det nu. Den planerade träningen med Jillian idag får nog dessvärre stryka på foten eftersom mina knän gör ont. Förlägger den till imorgon efter jobbet istället. Idag roar vi oss med att kolla på och eventuellt shoppa ett nytt mindre bord till vardagsrummet. Det som stått där är arvegods och dessutom alldeles för stort och otympligt i förhållande till soffan. Alltid kul att ha spenderbyxorna på sig ;-)


"Ett sånt hääär löpsteg hade jag, det är sääääkert..!"

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj så det kan bli...Tränar du inför höstmilen?

2010-09-02 @ 10:32:27
Postat av: Jenny

Nää, ingen höstmil här inte...hatar ju egentligen att springa. Men gillar att lufsa i skogen när det är så klar luft som det är just nu. Vi får väl se hur länge löprundorna håller i sig...tills den första snön kanske?

2010-09-03 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0