Gött mos!

Den där massagen satt som en keps i värmen. Nästan så att jag har lite träningsvärk på köpet! Åsså fick jag fina "rensade" ögonbryn på köpet =) Bara hårfärgning kvar nu (som jag ska tvinga maken att hjälpa mig med, hehehe), så är jag uppfräschad inför hösten. Hann till och med bli lite röd i solen som visade sig under några timmar igår. Plus att jag körde ett Zumba-pass. Idag är vädret återigen grått och trist. FUNDERAR på att ta mig ett löppass idag, jag vet ju att jag hatar det men kommer man bara ut i skogen så kanske det ger sig själv. Löpträning är ju faktiskt bland den bästa träningen man kan ägna sig åt. Märker ni att jag försöker övertyga mig själv nu..? Nåja, någon slags motion ska jag ägna mig åt idag iallafall. Vi märker nog vad det blir.

Annars då? Jaa, inte händer det mycket inte, allt går mer eller mindre som planerat den här sista veckan. Sonen började på karaten i tisdags och blev helsåld, så han ska dit igen idag och ev beställa dräkt också. Verkligen kanon att han hittat nåt som han tycker är kul och vill fortsätta med! Ev skulle en av hans kompisar dit också så det gör ju inte saken sämre.

Vad hittar ni på med era småttingar när det är trist väder och man är ledig? Dottern sitter här och målar med vattenfärger för tillfället, så får vi se vad vi hittar på senare.

Au Revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0