Ajajaj...

Hatkärlek åt träningsvärk! Träningsvärk brukar ju vanligen infinna sig dan EFTER man har tränat nåt man inte är van vid etc. Jag tränade med damen i nedan beskrivna träningsvideo och har träningsvärk SAMMA KVÄLL! Det måste ju vara bra, eller..? Jag hade missuppfattat träningsvideon lite för den är uppdelad i 3 olika nivåer a 20 min styck, där man gör olika övningar av varierande svårighetsgrad. Du ska alltså bara köra 20 min per dag och poängen är ju att du ska avancera från level 1 till level 3. Men jag tycker 20 min är för lite så jag körde  både level 1 och 2 = 40 min och tänkte att "jaja, jag är ju skapligt tränad iallafall så det ska nog gå bra". HAHAHAHAHAHAHAHA sa Jillian och skrattade mig rakt i ansiktet (nästan iallafall). AJ. DUBBELT AJ. Det är nog bra om jag tar mig upp ur sängen imorgon. Tack för det Jillian. Vi ses imorgon igen. Om jag kan röra mig vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0