So far so good! Nu börjar förfallet...

Veckans träning so far:

Söndag - The next challenge workout 1 tim
Måndag - Yoga 1 dryg tim
Tisdag - Effektiv förbränning 50 min
Onsdag - Platt mage stark rygg 45 min

(Nej, jag tror inte heller att jag kommer att få en platt mage av denna dvd - men den kanske kan förhindra ett och annat ryggproblem..?)

Riktigt nöjd med mig själv och att jag har tagit mig tid! Imorgon är det kvällspass på jobbet som gäller så då lär jag väl inte vara iform för nån träning när jag kommer hem. Fredag är det utbildningsdag 8-16 och så middag med gamla arbetskamrater på kvällen så träningen får nog stå tillbaka då med. Lördag satsar jag på härnäst! Hoppas på fint väder så kanske, kanske det kan bli en skogsrunda!
Mår riktigt skapligt mitt i vardagsstressen ändå, träningens förtjänst???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0