24/10!!!

Årets utgång är härmed inplanerad - OCH bokad, nu finns det ingen återvändo!!! Eller hur Millan? ;-)
Vi börjar med att skämma bort oss själva med en rejäl kvällsmakeup fixad av Make Up Store. Sen tar vi en lättare lunch på casa Heimdalsvägen (kanhända att det blir en ton & ginnic alternativt "några centiliter" Baileys för dom som föredrar det, hehehe). Senare på kvällen inmundigar de två milfarna (?!?) en god middag med fisk och skaldjur (så man har nåt att skylla illamåendet dan efter på!) på Bomullsfabriken. Sen får vi se vad klockan blir och vilket dansgolv som är bäst i stan...sa nån Strawberry Daiquiri också...?! =)



Guu va kul vi ska ha!!!

Kommentarer
Postat av: Millan!

Haha.... Nej, nu är det bara o köra! ;o) Ska bli kul satan att gå ut. Baileys blir det nog för min del. ;o) Men jag ska smaka det där andra med. hehe......

Milfarna i action bara!L

Då är det bara o se om man hittar något att ha på sig då?! Får rota i garderoben lite.

Ha det gott!

Kramiz Millan! <3

2009-10-12 @ 20:15:24
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/
Postat av: Madde Goggo

Usch vad avis jag blir. Ska iochförsig ut på galej den 13 november utan man och barn i Sundsvall. Men helt plötsligt insåg jag att det måste vara ÅÅÅÅÅÅÅR sedan du och jag var ut och partade tillsammans!!!! Vi måste hitt på nå!!!!

Kanske nästa sommar att vi lämnar männen ensam med barnen och du och jag drar ut på något i Norrköping... Ska männen med får det lov att bli när ni befinner er i Kramfors nästa gång så vi kan ordna barnvakt...

2009-10-15 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0