Halloween

Så var ytterligare en kommersiell helg över. Men det enda vi köpte var faktiskt en pumpa, lite familjetradition har det ju blivit att karva ur den tillsammans med barnen. Eddie fick bestämma hur den skulle se ut och var mycket nöjd med resultatet! "Lite" godis åt vi förstås också och kände oss lite lätt överdoserade på socker, färgämnen och konserveringsmedel, mmmm! Jag och barnen var på trevlig halloween-middag hos kusinerna som hade lagat entrecote, hasselbackspotatis och pepparsås, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Barnen ville klä ut sig så Eddie drog på sig Jimmys gamla Scream-dräkt (utan spökfejset dock) och My tog sin kattklänning med svans. Vad beträffar den gamla modern så hade jag svårt att bestämma mig men tillslut blev det en rocker med svartmålade ögon, bandtröja och nitarmband. Precis innan vi skulle åka säger sonen: "Jaha, men...ska inte du klä ut dig?" =D

Träningen har gått som planerat och varit rolig dessutom. Jag har gjort en salig blandning med Jackie Warner fredag, skogsprommis/löpning med vovve lördag, Cindy Crawford söndag och så yoga idag måndag. Så nu kan jag vila mig iform ett par dagar igen, knän och höfter är inte vana vid löpträning (speciellt inte på asfalt!) så jag har faktiskt haft lite känning/träningsvärk ett par dar.

Imorgon ska jag hospitera på Sterilcentralen och repetera lite gallerpackning, rengöring av instrument och genomgång av klaven uppe på avdelningen hoppas jag. Sakta men säkert blir det nog folk av mig också!

På återseende...nu blir det 2 1/2 Men i sovrummet - underbar serie!



Kommentarer
Postat av: Tessan

Jaaa de tycker jag absolut att vi ska göra :D Det vore riktigt roligt ! Kolla när Jimmy är ledig så de inte krockar me hans jobb! :D

2009-11-03 @ 10:27:24
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0