Regn

JÄVLAR vad det har regnat idag. Till och med såpass att SMHI gått ut med klass 1-varning, fast det var kanske inte just i våra trakter..? Nåja, tråkigt värre med denna pisseblöta, inte bara jag som blir rastlös såna här dagar. Dock har vi haft besök av ett par vänner och pratat utlandsresmål, deras flytt, hus och hem och annat skoj. Såna här har jag och Mysan bakat på förmiddagen idag så vi hade nåt skoj att bjuda på:

Ett bra tips var att göra dem i knäckformar, då kan man ju äta flera...hehehe =)

Sen ägnade sonen eftermiddagen hos en kompis och jag har kört ett träningspass, sköööönt! Har dock börjat få lite känning i både det opererade knät och det "friska", så imorgon blir det till att ta det lugnt och bara gå en prommis. Synd, jag som kommit in i ett stim när träningen verkligen är kul och ger resultat. Men det är väl bara att lyssna på kroppen och ta ett par vilodagar så kanske man kan vara tillbaka på banan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0