Lugn i sinnet...

Men så krävdes det en dag fylld av aktiviteter också!
Jag gick ut hårt som vanligt med ett lagomt träningsprogram i förmiddags. Vi har därefter tagit en liten tur med The Luxorious Yacht (eller hur Jimmy...hrmmm), köpt glacke, grillat, blåst såpbubblor vilket båda barnen tyckte var fantastiskt roligt, haft intern fribrottning/kickboxning/lyfta-barn-över-räcke-tävling och lekt kasta-boll-med-vovvar och så POFF så somnade båda "änglarna" som stockar på vägen hem.

Nu vankas det film och godis i sovrummet med min bättre hälft.

Vi tar den här som en avslutning på den här lätt bisarra dagen (egentligen inte alls min musikstil men vafan jag blev ju lugn i sinnet i bilen av den iaf!) :



Kommentarer
Postat av: mor

Fin musik, mer av det.

2009-07-09 @ 09:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0