Efter julbord kommer träning...

Igår var jag på julbord. Glad i hågen och med förra årets julfest i tankarna var jag först hembjuden till en kollega och sedan drog vi ner till festlokalen. Resten av kvällen bestod av lite mat, lite konversation och tittande på spex. Det var väl iofs trevligt med ack så lite folk en så stor lokal och stämning var väl "sådär". Man ska väl aldrig jämföra med tidigare års julfester så jag kanske hade allt för stora förhoppningar? Hur som haver tyckte jag synd om de stackars st-läkarna som hade anordnat det hela. Framemot 22-tiden kände jag mig tung i huvudet, seg och tråkig så jag messade till maken som slutade jobba kl 22 och bad honom hämta mig på hemvägen. Summan av kardemumman var att årets julfest blev en slätstruken tillställning som dock hade ett plus: mammi gjorde inte av med allt för mycket pengar på onödiga utgifter!

Lördagen började bra. Sovmorgon fram till kl 09.20! Dessutom låg vi och drog oss till strax före 10 så man ska inte klaga. Tänkte först ha en riktig slappardag men det började krypa i kroppen framåt 13-tiden så då körde jag faktiskt ett Zumba-pass. Svettigt och framförallt kul, även fast jag inte kan alla stegen riktigt än. Imorgon blir det nog lite tyngre styrketräning, var ett tag sen jag körde ett Jackie-pass nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0