Galla gånger tre och en liten Gustav!

Ja så har min tisdag sett ut hittills. De två första var laparoskopiska och den tredje en öppen. Kul med lapskopi instrument när man börjar få lite kläm på dom! Sen kan det ju se väldigt olika ut beroende på vilken operatör man har på salen också. Och visst är det en fördel när man kan ha kul under arbetsdagen också, samarbetet går smidigt och det blir mer avspänt, gynnar ju både patienten och oss som jobbar.



Idag har det varit studiedag på skolan och dagis så barnen har tillbringat dagen hos gammelmormor. Så otroligt skönt att ha henne "i samma by" då jag inte har mams och paps nära.

Planerna för kvällen blir att svulla McDonalds, (det var faktiskt makens idé!) kolla på Dr House och bara vara allmänt slö...tycker jag får unna mig en vilodag då jag faktiskt tränat lör-sön-måndag!

Till sist tar jag tillfället i akt och välkomnar Gustav till världen! Grattis Madde, Rikard och Adam till lillebror och välkomna i tvåbarnsfamilje-klubben!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bra att höra att du trivs på jobbet. Det gläder ett modershjärta. Det gläder oss också här uppe i norr att gammelmormor finns och har möjlighet att ta hand om barnen emellanåt.

Kul att Adam har fått en lillebror. Eddie och My vill nog gärna träffa honom när möjlighet finns.

Här har det varit trädgårdsarbete hela dagen så nu är man lite "lommen" som vi säger i Norrland.'

Kramar....





2009-04-21 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0