Sweet saturday

Härligt solig lördagsmorgon och här sitter jag för att avlägga rapport. Jobbat natten till idag och inte gjort allt för mycket så jag känner mig ganska utvilad faktiskt. Nästan en hel Bondfilm hann vi se innan det var dags att jobba lite, men vi blev klara i god tid före det var dags att lägga sig på jourrummen. Nu känns det helt okej att ha hela helgen fri, innan det är nya tag på måndag igen. Vi kommer att jobba med lilla badrummet på nedervåningen i helgen, pappsen och maken har slitit bort kakel och gipsväggar och jag har varit åtminstone lite behjälplig med att åka till returpunkten några gånger med allt skit. Sen kommer svärfar in i bilden, kanske ieftermiddag eller imorgon och hjälper till med att sätta upp nya väggar. Beror lite på hur mycket vi hinner med idag, är ju rätt mycket rivning som ska göras.

I övrigt blir det gymmet en sväng idag för bröst-triceps-axelträning, och kanske lite kondition. Måste morna till mig lite först bara ;-)

Ikväll ska vi mysa till det med ostbricka och något gott Amarone! (Tips, någon?) Vi vågar vägra "mello" och ser på Gladiatorerna istället. Vad gör ni alla idag/ikväll?


Den här är fin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0