Sådärjan

Jahappp, då var denna vecka gången. Otroligt hur fort det går, nu börjar det äntligen bli vårväder ute och härligt soliga varma dagar. Synd att man inte kan njuta av dem bara, är ju instängd på jobbet hela dagarna utan större möjlighet att komma ut. Men imorgon är det ledig fredag och jag rivstartar med prommis med arbetskamraten, så snart jag lämnat barnen på skolan. Efter den lilla uppvärmningen tar jag mig upp till gymmet och kör ett pass bröst-axlar-triceps. Sen ska jag bara glida med hela dagen....eller näää förresten, simskola ska avklaras och barn ska utfodras på eftermiddagen också. Sen kanske jag kan ta helg? Planer för helgen? Serie-tittar-maraton kanske? Ska låna min nya favvo Sons of anarchy och glo på några avsnitt medan maken jobbar helg. Naturligtvis blir det träning både lördag och söndag också. Lägger upp träningsplanen efter väder och humör, inget prestationstänk. Men kanske löpträning på lördag och tung ryggträning på gymmet på söndag? Nästa vecka ser jag framemot besök av päronen som just nu gör en liten roadtrip först till Limhamn och senare hit till Peking. Undrar vad man ska hitta på med dom? De får äran att vara barnvakter onsdag och torsdag då ungarna har studiedagar iallafall. Timing is everything...

Dagens note-to-self:
För
många Läkerol med sötningsmedel i kombination med en massa bröd = ballongmage och gaser som inte är av denna värld (!). Begränsa intaget, kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0